Aplikacja Stokrotki udostępniona została w marcu tego roku. Od początku cieszy się dużym zainteresowaniem ze strony klientów i ich wysokimi ocenami. W sierpniu na podstawie opinii użytkowników w Google Play i App Store rozwiązanie Stokrotki ponownie zostało najlepiej ocenianą aplikacją wśród ogólnopolskich sieci spożywczych[1].
– Z informacji, które do nas docierają, wynika, żeużytkownicy bardzo wysoko oceniają oferty dostępne z aplikacją i jej funkcjonalność. Podkreślają również, że „Nasza Stokrotka” pozwala na uczestnictwo w programie lojalnościowym, który daje konkretne korzyści. Cieszymy się, że nasze nowe rozwiązanie stworzone z myślą o klientach i możliwości robienia tańszych zakupów jest bardzo pozytywnie odbierane i wykorzystywane przez tak wiele osób – informuje Daria Raganowicz, specjalista ds. PR i komunikacji zewnętrznej Stokrotki.
Korzystając z aplikacji „Nasza Stokrotka” zyskuje się dostęp do produktów objętych specjalnymi cotygodniowymi ofertami promocyjnymi, a także kuponów jednorazowych pozwalających na tańszy zakup wybranych artykułów. Aplikacja umożliwia też uczestnictwo w programie lojalnościowym opartym na zbieraniu Płatków za dokonywane zakupy. Dzięki zebranym Płatkom można nabyć produkty w wyjątkowo niskich cenach – nawet za 1 grosz. W związku z sukcesem aplikacji i dołączeniem do programu miliona użytkowników sieć przygotowała dla klientów okolicznościowe kupony i ekstra Płatki za dokonywane zakupy.
W stokrotkowej aplikacji dostępne są także gazetki promocyjne w wersji online, z których produkty można dodawać wprost do listy zakupów. Istnieje też możliwość zbierania znaczków w specjalnych akcjach promocyjnych, znalezienia najbliższego sklepu czy sprawdzenia historii zakupów. Z aplikacji klienci mogą korzystać we wszystkich, ponad 850 sklepach Stokrotka.
[1] Wynik uzyskany na podstawie ocen aplikacji lojalnościowych uśredniony dla Google Play i App Store w sierpniu 2022 r.
Komentarze