Skuteczna komunikacja w biznesie jest podstawą jego funkcjonowania. Warsztaty są wyjątkową okazją do zdobycia wszechstronnej wiedzy, umiejętności z zakresu kontaktu z klientami i rozwiązywania problemów, a co ważne udział w nich jest bezpłatny.
Do dyzpozycji będzie trener biznesu, który podpowie jak prawidłowo i skutecznie budować długofalowe relacje z klientami. Sporo czasu będzie poświęcone czynnikowi ludzkiemu, który jest decydujący w funkcjonowaniu przedsiębiorstwa. Ma też kolosalne znaczenie przy start-upie.
Szkolenie pomoże podnieść umiejętności komunikacyjne przez pogłębienie samoświadomości uczestników oraz zdobycie wiedzy z zakresu stylów komunikacyjnych. Aby zrealizować cele biznesowe niezbędne jest rozpoznanie potrzeb kontrahentów i to również będzie tematem szkolenia.
Warsztaty poprowadzi Adriana Kucmin - trener biznesu z ponad 10 letnim doświadczeniem, absolwentka m.in psychologii (UMCS), Szkoły Trenerów, Szkoły Coachingu Menedżerskiego, Studium Treningu i Edukacji Psychospołecznej (Instytut Psychologii Zdrowia).
Adriana Kucmin jest również terapeutą Podejścia Skoncentrowanego na Rozwiązaniach (ukończony I i II stopień Solution Focused Brief Therapy), członek Polskiego Towarzystwa Psychologicznego oraz Polskiego Towarzystwa Trenerów Biznesu.
Zapraszamy
Komentarze