Konferencja adresowana jest do wszystkich, którym zależy na rozwoju własnych przedsiębiorstw, budowaniu marek, wzroście sprzedaży produktów i usług. Powiedzenie "wyróżnij się lub zgiń" nie tylko jest wciąż aktualne, ale z roku na rok coraz bardziej zyskuje na znaczeniu. Rynek ulega dynamicznym przemianom, a biznes musi za nimi nadążać. Wspomaga go w tym marketing, dziedzina zarządzania, której zadaniem jest optymalne wykorzystywanie możliwości, jakie stwarza rozwój technologii informacyjnych. Żyjemy w czasach komunikacji totalnej, w których wygra ten, kto w porę skorzysta z najbardziej efektywnych sposobów dotarcia do potencjalnego odbiorcy.
Co robić? Od czego zacząć? Na te pytania odpowiedzą zaproszeni na Konferencję eksperci. Dowiemy się od nich między innymi:
● Jak tworzyć dobrą strategię content marketingową.
● Co to są kreatywne formy reklamy.
● Jak zapewnić dobrą dystrybucję treści (social media, native advertising) i spójną obecność marketingową w wielu mediach (omnichannel).
● Jak zainteresować kupujących swoim produktem na Facebooku i jak generować ruch na stronie z portali społecznościowych?
Komentarze