Producent ręczników reklamowych LUDWIKA
Opis działalności
Ręcznik to niezbędny element higieny osobistej każdego człowieka. Można zatem śmiało założyć, że jest on używany po prostu przez wszystkich. Przedmiot, który dociera do każdego człowieka, to wręcz perfekcyjne miejsce na reklamę. Dlatego tak świetnym pomysłem są ręczniki reklamowe z nadrukiem.
Dobrze zaprojektowane ręczniki reklamowe z nadrukiem powinny zawierać umieszczone wybranym miejscu logo bądź nazwę naszej firmy. Możemy także wykorzystać zabawny lub przykuwający uwagę obraz albo nasze hasło reklamowe. Wszystko zależy od obranej przez nas strategii marketingowej. Należy także pamiętać o tym, że chociaż z naszej perspektywy ręcznik będzie służył do reklamy, to z perspektywy użytkownika jestem elementem także praktycznym. Zatem istotną sprawą jest, aby pamiętać, by dobrany przez nas materiał był trwałym, schludnym i dobrze prezentującym się. Ręcznik nie powinien się mechacić ani odbarwiać w praniu a nasze logo nie powinno odpadać. Logo czy napis nie powinny także być naszyte w taki sposób, który przeszkadzałby w używaniu ręcznika (na przykład drażnił skórę). To, jaką jakość będą prezentowały nasze ręczniki reklamowe wpłynie na postrzeganie wizerunku naszej firmy.
Ręczniki z nadrukiem Ludwika reklamowe można umieścić w naszej placówce, na przykład w hotelu, motelu, SPA, na siłowni czy na basenie. Nie należy jednak zakładać, że jeżeli w naszej firmie klienci nie korzystają z takich elementów jak ręczniki, to nie są one dobrym pomysłem na reklamę. Nic nie stoi na przeszkodzie temu, aby reklamę na ręcznikach miał na przykład warsztat samochodowy czy tartak. Nierzadko ręczniki reklamowe są spotykane w firmach odzieżowych czy nawet w supermarketach. Jest to idealny pomysł na swego rodzaju fant, prezent dla klienta. Można go dodać do torby prezentowej, wraz z zakupami, z paragonem za usługę, czy od po prostu jako gratis za odwiedzenie placówki.
Ręcznik z nadrukiem to nie ulotka, dlatego możemy mieć pewność, że klient nie wyrzuci go i nie zapomni o nas. To nasza marka, która na trwałe zagości w domu klienta, i którą będzie on widział za każdym razem gdy spojrzy na otrzymamy prezent.