Regulamin konkursu
„Multimedialny Spacer w Parku Miliona Świateł”!
§1 Postanowienia ogólne
-
Organizatorem konkursu „Multimedialny Spacer w Parku Miliona Świateł” zwanego w dalszej części Regulaminu „Konkursem”, jest Urząd Miasta Lublin, pl. Łokietka 1, 20-950 Lublin (zwany dalej: „Organizatorem”).
-
Konkurs rozpoczyna się 30 grudnia 2021 roku (w momencie opublikowania posta konkursowego) roku i trwa do momentu opublikowania w komentarzach pod postem konkursowym 7 poprawnych zgłoszeń konkursowych.
-
Warunki uczestnictwa w Konkursie określone są w niniejszym Regulaminie,
a każde zgłoszenie Uczestnika oznacza, iż Uczestnik zapoznał się z treścią Regulaminu i go akceptuje. -
Udział w Konkursie jest bezpłatny i dobrowolny.
§2 Zasady Konkursu
-
Konkurs organizowany jest wśród fanów profilu MIASTO LUBLIN na portalu FACEBOOK.
-
Osoba, która przystępuje do Konkursu, wyraża zgodę na przetwarzanie dotyczących jej danych osobowych przez Organizatora Konkursu w celu organizacji, przebiegu i promocji Konkursu oraz wydania nagród.
-
Klauzula informacyjna o przetwarzaniu danych osobowych stanowi załącznik
nr 1 do Regulaminu Konkursu. -
Osoba, która przystępuje do Konkursu oświadcza, iż została poinformowana
o przysługujących jej prawach, które wynikają z postanowień ustawy o ochronie danych osobowych tj.: o prawie do dostępu do treści swoich danych oraz prawie do ich poprawiania, jak i również o prawie wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania swoich danych. -
Osoba, która przystępuje do Konkursu przyjmuje do wiadomości, iż wyrażenie zgody na przetwarzanie danych osobowych jest dobrowolne, aczkolwiek konieczne do otrzymania Nagrody.
-
Administratorem danych osobowych Uczestnika Konkursu oraz jest Prezydent Miasta Lublin; dane adresowe: plac Króla Władysława Łokietka 1, 20-109 Lublin.
-
Nad prawidłowością̨ przeprowadzenia Konkursu będzie czuwała Komisja Konkursowa powołana przez Organizatora.
§3 Zadanie konkursowe
-
Konkurs polega na zamieszczeniu w komentarzu pod postem konkursowym zdjęcia wykonanego w tym roku przy choince zlokalizowanej na Placu Króla Władysława Łokietka (w pobliżu miejskiego Ratusza).
-
Oceny zgłoszeń dokona powołana przez Organizatora Komisja Konkursowa.
-
Z chwilą przesłania zgłoszenia Organizator przejmuje całość autorskich praw majątkowych do nadesłanej pracy na polach eksploatacji określonych w art. 50 ustawy z dnia 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych oraz do różnych form publikacji prac.
-
Zgłoszenie Uczestnictwa w konkursie powinno zawierać: prawidłową odpowiedź na zadanie konkursowe, imię i nazwisko uczestnika.
-
Rozstrzygnięcia Komisji Konkursowej są ostateczne.
-
Wyniki Konkursu zostaną opublikowane w komentarzu pod postem konkursowym.
§4 Nagrody
-
Nagrodą w Konkursie jest 7 kompletów rodzinnych zaproszeń na Multimedialny Spacer w Parku Miliona Świateł. Jeden komplet zawiera bilety dla 2 osób dorosłych i 2 dzieci lub 1 osoby dorosłej i 3 dzieci (dzieci do 18 roku życia) .
-
Ostateczne rozstrzygnięcie dotyczące ilości przyznanych nagród należy
do Organizatora. -
Lista zwycięzców zostanie opublikowana w komentarzu pod postem konkursowym w dniu 31 grudnia 2021 roku.
§5 Odbiór nagród
-
Nagrodę należy odebrać osobiście w dniach 03 stycznia 2022-10 stycznia 2022 w Biurze Marketingu Urzędu Miasta Lublin, w godzinach 08:00-15:00.
§4 Postanowienia końcowe
-
Niniejszy Regulamin jest dostępny na stronie internetowej Urzędu Miasta Lublin: lublin.eu.
-
Zasady przeprowadzania Konkursu określa wyłącznie niniejszy Regulamin.
-
W sprawach spornych lub nieuregulowanych Regulaminem ostateczną decyzję podejmie Komisja Konkursowa.
-
Organizator Konkursu zastrzega sobie prawo do wprowadzenia zmian
w Regulaminie. -
Pytania i reklamacje związane z uczestnictwem w Konkursie można przesyłać na adres e-mail: [email protected].
Komentarze