– Cieszymy się, że tempo naszego rozwoju zostało docenione. Wierzymy, że to wartości, które przyświecają nam od początku istnienia, przyczyniły się do otrzymanego wyróżnienia i pozycji, jaką dziś mamy. Bogaty asortyment, doskonała jakość i świetne promocje są dla nas szczególnie ważne. W 2021 roku otworzyliśmy 102 sklepy, dzięki czemu na koniec roku klienci mogli zrobić zakupy w ponad 800 Stokrotkach. W tym roku planujemy jeszcze przyspieszyć rozwój sieci i dołączyć do niej około 150 nowych placówek. Oznacza to, że w 2022 roku na pewno będziemy świętować otwarcie sklepu numer 900 i będziemy już o krok od powstania 1000. Stokrotki. Konsekwentnie wprowadzamy też nowe rozwiązania. Rozwijamy nasz sklep internetowy, gwarantując dostawy zakupów w kolejnych miastach w Polsce. Stawiamy również na aplikację mobilną „Nasza Stokrotka”, która daje wiele możliwości korzystania z tańszych zakupów. O sukcesie aplikacji świadczy już ponad 700 tys. jej użytkowników – mówi Mirosław Wawryszczuk, członek zarządu, dyrektor sprzedaży i marketingu Stokrotki.
Wywodząca się z Lublina Stokrotka już od 28 lat z sukcesem funkcjonuje na polskim rynku handlowym. Firma otrzymała tytuł Lidera Handlu podczas Gali Liderów Rynku FMCG i Handlu.
Komentarze