Stokrotka otrzymała wyróżnienie Retail Champion - Recognition of Biggest Progress za największy postęp w rankingu NPS oraz w kategorii Excellence in Technology. Badanie przeprowadzone przez firmę GfK Polonia miało za zadanie ocenę satysfakcji klientów w rozmaitych obszarach związanych z wizytą w sklepie i zakupami. Pytano m.in. o ofertę dostępnych produktów, ocenę wizyty zakupowej, powierzchni sklepowej, obsługi czy postrzeganie technologii sklepu, używanych aplikacji oraz zakupów online.
– Ważne jest dla nas, że klienci doceniają wartości, które przyświecają nam od początku istnienia: bogaty asortyment, doskonałą jakość, świetne promocje oraz wygodę zakupów w sklepach znajdujących się po sąsiedzku. Cieszymy się, że jednocześnie bardzo dobrze oceniają oni nasze nowe rozwiązania – aplikację mobilną czy sklep internetowy. Satysfakcja klienta z zakupów jest podstawą naszego działania, więc to wyróżnienie traktujemy jako bardzo dobrą prognozę i potwierdzenie, że zmierzamy w dobrym kierunku – mówi Krzysztof Trojanowski, członek zarządu i dyrektor operacyjny Stokrotki.
To nie jedyne wyróżnienie, jakie otrzymała ostatnio Stokrotka. Spółka od lat należy do największych firm w województwie lubelskim i co roku potwierdza swój dynamiczny rozwój zdobywanymi nagrodami. Stokrotka zajęła drugie miejsce w konkursie „Setka Kuriera Lubelskiego 2021”, nagradzającym liderów lubelskiej przedsiębiorczości. W tym roku firma znalazła się ponownie również w gronie Najlepszych Firm Lubelszczyzny w Rankingu Złota Setka 2021 organizowanym przez redakcję Dziennika Wschodniego. Zajęła trzecie miejsce w rankingu oraz pierwsze w kategoriach „Handel” i „Największy pracodawca”.
– Dzisiaj jesteśmy jedną z czołowych sieci sklepów w kraju i konsekwentnie budujemy naszą pozycję na rynku. Niezmiennie działamy jednak z Lublina. Dlatego cieszymy się, że po raz kolejny znaleźliśmy się w zaszczytnym gronie najlepszych firm regionu. Stokrotkę tworzy ponad 11 tysięcy osób, pracujących w sklepach, magazynach i centrali. Wspólnie tworzymy rozwiązania, dzięki którym na mapie całej Polski jest już 860 Stokrotek i każdego roku przybywa ich kolejnych 100. To dzięki wspólnym działaniom nasze sklepy odwiedza codziennie tak wielu klientów, a my nie zwalniamy tempa rozwoju – podkreśla Mirosław Wawryszczuk, członek zarządu, dyrektor sprzedaży i marketingu Stokrotki.
Komentarze