Stokrotka stworzyła specjalną promocję dla osób zbierających znaczki w aplikacji. Podczas akcji vivo, posiadając w „Naszej Stokrotce” aktywną opcję „Zbieram znaczki w aplikacji” klient dostanie trzy dodatkowe naklejki gratis.
– Rosnąca liczba użytkowników „Naszej Stokrotki” sprawiła, że chcemy ułatwić udział w naszych akcjach osobom korzystającym z tego rozwiązania. W promocjach można więc uczestniczyć, nie tylko zbierając naklejki w papierowej wersji na karcie kolekcjonerskiej, ale również wygodnie w aplikacji w telefonie – mówi Daria Raganowicz, specjalista ds. PR i komunikacji zewnętrznej Stokrotki.
„Nasza Stokrotka” pojawiła się w marcu tego roku i cieszy się dużym zainteresowaniem klientów. Ma już ponad milion użytkowników, korzystających z wielu możliwości tańszych zakupów, oferowanych w aplikacji. W lipcu, sierpniu i wrześniu na podstawie opinii użytkowników w Google Play i App Store rozwiązanie Stokrotki zostało najlepiej ocenianą aplikacją wśród ogólnopolskich sieci spożywczych[1].
[1] Wynik uzyskany na podstawie ocen aplikacji lojalnościowych uśredniony dla Google Play i App Store w lipcu, sierpniu, wrześniu 2022 r.
Komentarze