Od przyszłego miesiąca obsługa klientów będzie odbywała się:
- w poniedziałki w godz. 7.45-16.45,
- w pozostałe dni tygodnia – wtorki, środy, czwartki i piątki w godz. 7.45-15.15.
W takich samych godzinach będą funkcjonowały również Biuro Miejskiego Rzecznika Konsumentów, Referat informacji i obsługi przedsiębiorców Wydziału Spraw Administracyjnych oraz stanowisko ds. rejestracji zgonów w Urzędzie Stanu Cywilnego.
W związku ze zmianami godzin obsługi klientów, punkt kasowy znajdujący się w budynku przy ul. Wieniawskiej 14 będzie czynny w poniedziałki od 7.45 do 16.30 oraz od wtorku do piątku w godz. 7.45-15.00. Mieszkańcy Lublina nadal będą mogli opłacić wymagane przez Urząd wszelkie należności administracyjne i skarbowe w opłatomatach, czyli kasach automatycznych znajdujących się we wszystkich Biurach Obsługi Mieszkańców i Wydziale Komunikacji. Dodatkowo, wpłat na rachunki bankowe Urzędu Miasta Lublin można dokonywać we wszystkich placówkach Banku Pekao SA zlokalizowanych w granicach administracyjnych miasta Lublin bez dodatkowych opłat i prowizji oraz za pośrednictwem systemu bankowości elektronicznej.
Nowe godziny obsługi mieszkańców zaczną obowiązywać od 1 lutego.
Komentarze