Aplikacja Stokrotki w konkursie LOYALTY HEROES wygrała w kategorii THE BEST LOYALTY PROGRAM IN RETAIL. Celem wydarzenia było wyłonienie i uhonorowanie najlepszych projektów w zakresie działań lojalnościowych, które miały miejsce w Polsce w 2022 roku. Nagrody przyznane zostały przez jury, składające się z ekspertów rynku ds. zarządzania relacjami i budowania lojalności.
– Nasza Stokrotka umożliwia uczestnictwo w programie lojalnościowym opartym na zbieraniu Płatków, które można następnie wymieniać na produkty w wyjątkowo niskich cenach. Dzięki wprowadzeniu rozwiązania, które daje użytkownikom wiele konkretnych korzyści, aplikacja cieszy się niesłabnącym zainteresowaniem. Liczba osób korzystających z Naszej Stokrotki w czasie zakupów pokazuje, że dobrze odpowiada ona na oczekiwania klientów. Cieszymy się, że nasze rozwiązanie jest doceniane również poprzez branżowe wyróżnienia – mówi Daria Raganowicz, specjalista ds. PR i komunikacji zewnętrznej Stokrotki.
Warto dodać, że aplikacja Nasza Stokrotka została nagrodzona także podczas tegorocznej edycji Mobile Trends Awards. W tym konkursie wyróżnienia przyznawane są firmom, które z sukcesem posługują się w swoich projektach rozwiązaniami mobilnymi. Aplikacja Stokrotki okazała się najlepsza w kategorii M-COMMERCE – LOJALNOŚĆ. Zdobyła także główną nagrodę kapituły konkursowej. W tym specjalnym zestawieniu, wyróżniającym najlepsze projekty spośród wszystkich nominowanych, Stokrotka zdobyła trzecie miejsce.
Nasza Stokrotka została udostępniona w marcu 2022 roku. Od początku cieszy się dużym zainteresowaniem ze strony klientów i ich wysokimi ocenami. W marcu tego roku na podstawie opinii użytkowników w Google Play i App Store rozwiązanie Stokrotki ponownie zostało najlepiej ocenianą aplikacją wśród ogólnopolskich sieci spożywczych1.
1 Wynik uzyskany na podstawie ocen aplikacji lojalnościowych uśredniony dla Google Play i App Store w marcu 2023 r.
Komentarze