– Cieszymy się z otrzymanego wyróżnienia. Nagroda Hermesa jest ważna dla naszej branży i stanowi uznanie ze strony ekspertów wobec podejmowanych działań. Dla nas jest ona potwierdzeniem, że skutecznie tworzymy atrakcyjne miejsce zakupów. Dzisiaj mamy już ponad 900 sklepów, docieramy z ofertą do coraz szerszego grona klientów, a nasze rozwiązania zyskują wielu zwolenników. Przez ostatni rok przekonaliśmy m.in. ponad 1,5 miliona osób do korzystania ze stworzonej aplikacji mobilnej. Stokrotka dynamicznie się rozwija i cieszymy się, że doceniają to zarówno klienci, jak i branżowi eksperci – mówi Mirosław Wawryszczuk, dyrektor sprzedaży i marketingu Stokrotki, członek zarządu.
Tegoroczna gala odbyła się 18 maja w Poznaniu. Wzięli w niej udział czołowi przedstawiciele sektora FMCG – sieci handlowych, producentów, dystrybutorów i organizacji branżowych.
Komentarze