Tegoroczna Gala Liderów Rynku FMCG i Handlu odbyła się 24 maja w warszawskim Teatrze Kamienica. Została zorganizowana już po raz trzynasty. Podobnie jak w ubiegłym roku Kolegium Redakcyjne miesięcznika Hurt & Detal postanowiło docenić dynamiczny rozwój Stokrotki, przyznając jej Nagrodę Specjalną Złoty Paragon i tytuł Lidera Handlu.
– To dla nas ważne wyróżnienie, które jest potwierdzeniem, że od lat z powodzeniem rozwijamy Stokrotkę, stając się jedną z czołowych sieci sklepów w kraju. Nasze placówki obecne są dziś w całej Polsce. Dzięki ponad 900 sklepom docieramy z ofertą do coraz większej liczby osób. Dbając o wzrost liczby Stokrotek, koncentrujemy się jednocześnie na rozwoju formatów, czyli oferty dla klientów, tak by zapewniać im atrakcyjne miejsce zakupów, jak najlepiej dopasowane do bieżących potrzeb. Cieszymy się, że jakość, tempo i kierunek naszego rozwoju są po raz kolejny dostrzegane i doceniane przez ekspertów. To dla nas znak, że podążamy dobrą drogą – mówi Krzysztof Trojanowski, dyrektor operacyjny, członek zarządu Stokrotki.
Komentarze