W pierwszej kolejności odśnieżane są główne ulice miasta, następnie pozostałe, według przypisanej kategorii (I, II i III standard). Tereny niebędące w stałym utrzymaniu są monitorowane i odśnieżane w zależności od potrzeb, czyli w tzw. trybie interwencyjnym, na zgłoszenie. Odśnieżanie interwencyjne jest realizowane po wcześniejszym udrożnieniu ulic i terenów objętych stałym utrzymaniem.
Koszty realizacji akcji zimowego utrzymania miasta za okres od 2 grudnia od godz. 5.00 do 4 grudnia do godz. 5.00 wyniosły ponad 1,5 mln zł, zaś od początku sezonu przekroczyły 5 mln zł.
W sprawach zimowego utrzymania miasta, zgłoszenia przyjmowane są pod następującymi numerami telefonów:
- w zakresie dróg – tel. 81 466 57 89, w godz. 6.00-21.00 (od poniedziałku do piątku), w godz. 7.30-21.00 (sobota, niedziela i dni świąteczne);
- w zakresie terenów znajdujących się poza pasem drogowym – tel. 81 466 31 32, w godz. 7.30-15.30 (od poniedziałku do piątku);
- w pozostałych dniach i godzinach należy dzwonić pod numer 986 (Straż Miejska).
Interwencje dotyczące odśnieżania miejsc parkingowych w Strefie Płatnego Parkowania należy zgłaszać bezpośrednio do Biura Strefy Płatnego Parkowania:
- strefa D / tel. 81 781 62 82, w godz. 8.00-18.30 (od poniedziałku do piątku);
- strefy A, B i C / tel. 81 503 21 38, w godz. 8.00-18.30 (od poniedziałku do piątku)
lub do Wydziału Parkowania Zarządu Dróg i Mostów w Lublinie, tel. 81 466 57 32 od poniedziałku do piątku w godz. 7.30-15.30, adres e-mail: [email protected]
Komentarze