W poszukiwaniu nowych gwiazd wybiegu międzynarodowa ekipa FashionTV przejechała całą Polskę. Pierwszy casting odbył się Warszawie w Atrium Promenada. I to właśnie tutaj rozegra się Wielki Finał, na którym pojawią się zwycięzcy wszystkich lokalnych castingów wybrani
w 20 miastach. Finaliści zawalczą o wyjątkowe nagrody – wyjazd na Paris Fashion Week
i podpisanie kontraktu z polsko-francuską agencją modelek Raise Your Life.
Wydarzenie poprowadzą jedne z najbardziej charyzmatycznych osobowości polskiego
show-businessu – Patricia Kazadi i Michał Piróg. Oprócz wspaniałych pokazów najnowszych kolekcji polskich i zagranicznych marek modowych, organizatorzy zaplanowali m.in. tematyczne konkursy z atrakcyjnymi nagrodami i spotkania z zaproszonymi gośćmi. Ponadto gala będzie transmitowana na antenie FashionTV dla międzynarodowej publiczności ponad 100 milionów widzów! Gwiazdy jeszcze nigdy nie były tak blisko – wśród gości oraz jurorów wydarzenia pojawią się najbardziej znane nazwiska związane z przemysłem modowym, kinem, telewizją,
a także muzyką.
– FashionTV Model Search jest jednym z najbardziej prestiżowych konkursów dla debiutujących modeli i modelek na świecie. Udział w nim może stać się początkiem wspaniałej przygody dla osób, które marzą o karierze w modelingu. Atrium Promenada, jako centrum z bogatym portfolio największych światowych marek modowych i polskich projektantów, jest idealnym miejscem na finał tak renomowanego konkursu. Wydarzenie gromadzi również największe gwiazdy branży modelingu i show-businessu, a wybór naszego centrum dowodzi, jak ważnym elementem tego świata jest Atrium Promenada – mówi Agata Szczęsna, dyrektor Atrium Promenada.
FashionTV od 1997 roku organizuje najlepsze wydarzenia modowe na całym świecie, a od 2003 roku jest również organizatorem i patronem konkursów dla przyszłych modeli i modelek. Pierwsza edycja FashionTV Model Search odbyła się w Monako, od tego czasu finały miały miejsce m.in. w Paryżu, Grecji, Cannes, Londynie oraz Sydney. Tegoroczna edycja to już trzecia, która odbywa się w Polsce, otwierając drogę do międzynarodowej kariery w modelingu finalistom z naszego kraju.
Partnerami polskiej edycji konkursu są agencja RYL Model Agency oraz marka Maison Anoufa, która zasponsoruje wyjazd finalistów na Paris Fashion Week. Merytorycznie uczestników będzie wspierać dyrektor artystyczny FashionTV i główny projektant marki Maison Anoufa, Ylan Anoufa – jeden z najbardziej uznawanych obecnie młodych projektantów na świecie. Partnerem castingów w Polsce jest również Grupa Atrium, której centra handlowe były gospodarzem wydarzeń lokalnych aż w 9 miastach w Polsce.
Więcej informacji na temat wydarzenia można znaleźć na stronie fashiontvpolska.pl
i atrium-promenada.pl.
*Atrium Promenada
Atrium Promenada to największe i najnowocześniejsze centrum handlowe w prawobrzeżnej części Warszawy.
Na 44,3 tys. mkw. powierzchni handlowej do dyspozycji odwiedzających jest ponad 180 sklepów i lokali usługowych. Bogata oferta modowa (zarówno popularne marki, takie jak H&M, Zara, United Colors of Benetton
czy Vistula i Bytom, jak również ekskluzywne na czele z Max Mara Weekend, LIU JO i Marella), liczne salony
z dodatkami, bielizną i biżuterią (m.in. Pandora, Mokobelle, W. Kruk, Swarovski, Lanoro, Triumph, Calzedonia, Intimissimi) czy kosmetykami (m.in. Sephora, Douglas, The Body Shop, Super-Pharm, MAC Cosmetics) sprawiają, że od początku swojego istnienia Promenada cieszy się rzeszą stałych klientów. W centrum znajduje się również przychodnia centrum medycznego Enel-Med, klub Jatomi Fitness i 13-salowe kino Cinema City. Promenada posiada również ponad 1,7 tys. miejsc parkingowych.
Atrium European Real Estate Limited
Grupa Atrium to jeden z wiodących właścicieli, zarządców i deweloperów centrów handlowych w Europie Środkowo-Wschodniej. Obecnie w portfolio Grupy znajduje się 60 centrów i nieruchomości handlowych zlokalizowanych
w sześciu krajach, o wartości rynkowej 2,6 mld euro i całkowitej powierzchni najmu brutto wynoszącej ok. 1,1 mln mkw. W 2016 r. firma Atrium odnotowała przychody z najmu brutto w wysokości 195,7 mln euro, natomiast pierwsze półrocze 2017 roku zakończyła z wynikiem 98,8 mln euro. Spółka jest notowana na giełdzie w Wiedniu oraz Euronext Amsterdam, gdzie jest oznaczona symbolem ATRS.
Atrium w Polsce
Atrium posiada w Polsce 21 centrów handlowych o łącznej powierzchni najmu brutto (GLA) wynoszącej 522 200 mkw. Rok 2016 spółka zamknęła z przychodem z najmu brutto na poziomie 102,1 mln euro. Na koniec pierwszego półrocza 2017 roku Atrium w Polsce uzyskało przychód z najmu brutto w wysokości 50,7 mln euro. W Polsce zlokalizowanych jest dziewięć kluczowych obiektów Atrium. Należą do nich: Atrium Promenada, Atrium Targówek
i Atrium Reduta w Warszawie, Galeria Dominikańska we Wrocławiu, Atrium Koszalin, Focus w Bydgoszczy, Atrium Copernicus w Toruniu, Atrium Felicity w Lublinie i Atrium Biała w Białymstoku.
* Artykuł Partnera
Komentarze