Jak podaje Biuro Prasowe Prezydenta Miasta Lublin: " Przepraszamy za utrudnienia i prosimy o wyrozumiałość. Zapraszamy mieszkańców do załatwienia wszelkich spraw zgodnie z kompetencjami tego wydziału do 9 stycznia (środa) przy ul. Leszczyńskiego 20 lub od 14 stycznia (poniedziałek) w nowym budynku przy ul. Czechowskiej 19A.
Wydział Komunikacji obsługuje największą liczbę klientów, dziennie zgłasza się tu nawet do 700 osób. Dzięki przeniesieniu pracy Wydziału do nowego obiektu przyjmowanie interesantów odbywać się będzie w wygodnych warunkach, w dostosowanych specjalnie do obsługi klientów pomieszczeniach. Usytuowanie pomieszczeń, ich wielkość oraz stan techniczny budynku przy ul. Czechowskiej umożliwia przygotowanie odpowiednich sal obsługi, poczekalni oraz miejsc socjalno-sanitarnych. Interesanci będą obsługiwani przy 15 stanowiskach."
* Komunikat Partnera
Komentarze