Kontrakt obejmuje dostawę całego asortymentu lubelskiej fabryki, ze szczególnym uwzględnieniem wyrobów czekoladowych: pralin – czekoladowych Sympatii, czekoladowych Fantazji, galaretek Tęczowych, truskawkowych Pychałków, karmelków - Coffee Amo oraz Mieszanki Imieninowej.
- Potencjał sprzedaży słodyczy na Bliskim Wschodzie jest nieograniczony. Polska sprzedaje ich ciągle stosunkowo niewiele.
Tym bardziej jest to dla nas duży sukces. Dubaj jest biznesowym hubem pozwalającym zaoszczędzić czas i pieniądze
firmom, które myślą o ekspansji na Bliskim Wschodzie, w południowej Azji i Afryce. Podstawową barierą wejścia na te
rynki jest brak możliwości promocji tych produktów. Fabryka Cukierków Pszczółka została zauważona i wyróżniona
przez Dubai FDI, agendę rządową przy Ministerstwie Rozwoju Dubaju. Dubai FDI będzie wspierał nasze wszystkie
działania w regionie. W lutym odwiedzi naszą fabrykę szef agendy rządowej Dubai FDI - Fahad Al Gergawi – mówi
Robert Rudnicki, Prezes Zarządu Fabryki Cukierków „Pszczółka”
Już w styczniu pierwszy kontener wyruszy do Dubaju. Cukierki „Pszczółki” trafią do największej sieci supermarketów w
Zjednoczonych Emiratach Arabskich.
„Pszczółka” sprzedaje swoje wyroby do ponad 20 krajów na całym świecie. Głównymi odbiorcami są Słowacja,
Azerbejdżan, Litwa, Węgry oraz Niemcy. Spółka wysyła swoje produkty również do USA, Szwecji, Rumunii, Mongolii,
Cypru, Czech, Jordanii czy Rosji. Poza Bliskim Wschodem, obecnie trwają zaawansowane rozmowy na temat nowych
rynków zbytu m.in. w Kazachstanie.
Jesienią 2018 r. Fabryka Cukierków „Pszczółka” otrzymała tytuł Ambasadora Polskiego Eksportu Spożywczego podczas
Kongresu Eksportu Spożywczego.
* Artykuł Partnera
Komentarze