Dwadzieścia pięć lat temu Stokrotka równała się jednemu sklepowi i zespołowi składającemu się z kilkunastu osób. Tempo rozwoju było stabilne – powstawało najpierw kilka, później kilkanaście sklepów rocznie. Za każdym razem wydawało się, że spółka bije swój rekord – dopóki nie pobiła kolejnego.
W minionym roku sieć została wykupiona przez litewskiego inwestora – Maxima Grupe, co pozwala na jeszcze bardziej intensywny rozwój oraz nowe inwestycje. Stokrotka planuje zamknąć rok 2019 z około 130 nowymi sklepami.
Dzisiaj Stokrotka to jedna z najbardziej dynamicznie rozwijających się sieci handlowych w Polsce. Odzwierciedla się to zarówno w powstawaniu kolejnych sklepów na terenie całego kraju, ale także w nowoczesnych punktach dystrybucyjnych.
,,Z optymizmem patrzymy w przyszłość mając pewność, że decyzje biznesowe, które teraz podejmujemy będą procentować przez lata. Otwarcie Centrum Dystrybucji w Psarach czy rozbudowa Centrum Dystrybucji w Lublinie jest po to, aby nasi klienci otrzymywali jeszcze lepszą jakość produktów. Stokrotka to firma o mocnych fundamentach i długim doświadczeniu. Tworzy ją zespół doświadczonych ludzi z pasją, ogromną wiedzą i przekonaniem, że nie ma rzeczy niemożliwych. To daje nam bezpieczeństwo i poczucie, że każda podjęta inicjatywa, każda decyzja prowadzi nas do celu, jakim jest satysfakcja naszych klientów i pracowników oraz umacnianie naszej pozycji na polskim rynku detalicznym. ” – podkreśla Arunas Zimnickas, Prezes Zarządu, Dyrektor Zarządzający Stokrotka Sp. z o.o.
Komentarze