Stokrotka intensywnie rozwija swój sklep internetowy w formule zamów – odbierz. Do końca kwietnia w kolejnych 100 supermarketach w całej Polsce będzie można odebrać zakupy zrobione przez Internet.
- Otwierając sklep internetowy dążyliśmy do zwiększenia bezpieczeństwa klientów w czasie epidemii. Naszym celem było ograniczenie kontaktów międzyludzkich i skrócenie kolejek przed sklepami. Ten cel udało się osiągnąć. Dziś robiąc zakupy przez Internet, mamy gwarancję takich samych, atrakcyjnych cen jak w sklepie i możemy je odebrać jeszcze tego samego dnia, bez kolejki w Stokrotce. Zaufanie klientów mobilizuje nas do dalszego rozwoju e-sklepu. W ciągu najbliższych kilku tygodni usługa będzie dostępna w wybranych 100-tu sklepach w całej Polsce - podkreśla Mirosław Wawryszczuk, członek zarządu, dyrektor sprzedaży i marketingu Stokrotka sp. z o.o.
W tym tygodniu Stokrotka otwiera dziewięć nowych lokalizacji; siedem w Lublinie i po jednej w Łęcznej i Świdniku. W kolejnym tygodniu zakupy internetowe w Stokrotce będzie można odebrać w dodatkowych 30-tu sklepach. Do końca miesiąca sieć planuje uruchomić 100 lokalizacji odbioru zakupów internetowych. Z listą wszystkich dostępnych punktów odbioru będzie można zapoznać się na stronie sklepu www.sklep.stokrotka.pl
Zakupy online można robić przez całą dobę i odebrać je w wybranym, dogodnym dla siebie terminie w wybranym supermarkecie w Polsce. Płatności można dokonać gotówką, bonami towarowymi, kartą płatniczą lub kredytową. Sklep wydaje zamówienia w specjalnie wydzielonej kasie, przygotowanej wyłącznie do obsługi zamówień internetowych – bez konieczności wchodzenia do sklepu.
*Artykuł partnera
Komentarze