Na dzień 12 czerwca br. zaplanowano wznowienie nadchodzącego sezonu. Niestety najbliższe mecze zostaną rozegrane bez obecności kibiców. Z tego względu dla osób, które zakupiły karnety na domowe mecze, Klub przygotował trzy propozycje. Pierwszą możliwością dotyczącą zakupionego karnetu jest jego przeniesienie wraz z posiadanym już miejscem na kolejny sezon. W wyżej wymienionym przypadku, nie należy podejmować żadnych kolejnych kroków – karnet automatycznie zostanie przeniesiony na rok 2021.
Drugi wariant polega na otrzymaniu w zamian za zakupiony karnet (nie dotyczy karnetów dziecięcych) oficjalnej bluzy teamowej 2020, która nigdy nie trafi do regularnej sprzedaży, oraz otrzymaniu 10% rabatu wraz z pierwokupem karnetu na to samo miejsce w sezonie 2021. W celu otrzymania wyżej wymienionych świadczeń, należy wysłać wiadomość mailową na adres [email protected], która będzie zawierać w określonej kolejności – numer karnetu, nazwisko, imię oraz adres do wysyłki i rozmiar bluzy która zostanie dostarczona do Państwa w tym sezonie.
Trzecią opcją jest całościowy zwrot pieniędzy za zakupione karnety. W celu jego otrzymania, należy skontaktować się z platformą sprzedażową eventim.pl za pomocą formularza, znajdującego się pod linkiem - https://www.eventim.pl/help/cancellation/1. Firma rozpatrzy złożony wniosek, a następnie zgodnie z Art. 15zp. 1. Ustawy z dnia 31.03.2020 zwróci wpłacone pieniądze. W przypadku firm oraz administracji publicznej należy skontaktować się bezpośrednio z eventim.pl na adres mailowy [email protected].
*Źródło: lublin.eu
Komentarze