Stokrotka Sp. z o.o. wspiera medyków oraz rodziny z województwa lubelskiego, przekazując im zapasy żywności. W ostatnich dniach pomoc od firmy otrzymały: Podstacja Pogotowia Ratunkowego „Czechów”, Wojewódzki Szpital Specjalistyczny im. Stefana Kardynała Wyszyńskiego, Regionalne Centrum Krwiodawstwa i Krwiolecznictwa oraz Centrum Wolontariatu w Lublinie.
Stokrotka od 25 lat jest częścią lubelskiej społeczności i zawsze jest otwarta na potrzeby innych. Tym bardziej teraz, w tych trudnych czasach, kiedy bardziej niż kiedykolwiek liczy się wzajemna pomoc oraz solidarność nie pozostajemy obojętni na apel tych, którzy potrzebują naszego wsparcia. – podkreśla Arunas Zimnickas, prezes zarządu Stokrotka Sp.
z o.o.
Produkty marki własnej od Stokrotki, w tym słodycze, kawa, herbata, napoje energetyczne i kremy do rąk zostały przekazane ratownikom medycznym Podstacji Pogotowia Ratunkowego „Czechów”, pielęgniarkom z Wojewódzkiego Szpitala Specjalistycznego im. Stefana Kardynała Wyszyńskiego oraz dawcom krwi i osocza z RCKiK
w Lublinie. Stokrotka dostarczyła również paczki żywnościowe dla Centrum Wolontariatu
w Lublinie, skąd następnie trafią do tysiąca rodzin z województwa lubelskiego, które z powodu epidemii znalazły się w trudnej sytuacji ekonomicznej.
Stokrotka, jako spółka handlowa stara się także przystosować do nowych realiów, podejmując wiele działań, które będą jak najbardziej korzystne z punktu widzenia klienta
w obecnych, niepewnych czasach.
Jesteśmy odpowiedzialną firmą, wiemy, że w związku z kryzysem budżety domowe
w Polsce będą skromniejsze. Stale doskonalimy naszą ofertę, przygotowujemy specjalne promocje i obniżamy ceny tak, żeby każdy klient mógł zrobić w naszych sklepach zakupy na każdą okazję. Odpowiedzią Stokrotki na zbliżający się kryzys i mniejszą zasobność portfeli Polaków są produkty marki własnej o wysokiej jakości i w atrakcyjnych cenach. – dodaje Arunas Zimnickas, prezes zarządu Stokrotka Sp. z o.o.
Stokrotka to nowoczesna sieć handlowa z bogatymi tradycjami polskiego handlu detalicznego. Powstała w 1994 roku w Lublinie, dziś swoim zasięgiem obejmuje ponad 650 sklepów zlokalizowanych na osiedlach, w mini-centrach i galeriach handlowych w całej Polsce. Stokrotka rozwija się bardzo dynamicznie, otwiera ponad 100 sklepów rocznie, w formatach dopasowanych do każdego Klienta: Stokrotka Supermarket, Market, Optima i Express a także sklep internetowy click&collect. Spółka posiada nowoczesne Centra Dystrybucji, własne zaplecze logistyczne i sieć magazynów regionalnych w całej Polsce. Od 2018 r. Stokrotka Sp. z o.o. wchodzi w skład litewskiej grupy handlowej Maxima.
Stokrotka proponuje swoim Klientom szeroką ofertę asortymentową w atrakcyjnych, niskich cenach, w której szczególny nacisk położony jest na produkty świeże: mięso, drób, wędliny, pieczywo, owoce i warzywa oraz artykuły spożywcze, kosmetyki, chemię gospodarczą i alkohol. Bardzo ważnym elementem tej zróżnicowanej oferty są produkty od lokalnych dostawców, wytwarzane w regionach, w których zlokalizowane są sklepy Stokrotka, a także produkty marki własnej sieci. Wszystko to gwarantuje Klientom sklepów Stokrotka możliwość wygodnego dokonywania codziennych zakupów na każdą okazję.
*Artykuł partnera
Komentarze