Kolejne Wydziały Urzędu Miasta Lublin przenoszą się na ul. Spokojną 2. Od 28 maja w nowej siedzibie pracuje już Wydział Spraw Administracyjnych dotychczas mieszczący się przy ul. Leszczyńskiego 20. Do końca tygodnia potrwa przeprowadzka Wydziału Zdrowia i Profilaktyki.
Po zmianie lokalizacji obsługa interesantów Wydziału Spraw Administracyjnych w zakresie ewidencji działalności gospodarczej odbywa się w pokoju nr 253 (II piętro) od poniedziałku do piątku w godz. 7.30-15.30. Do piątku (5 czerwca) do godziny 13.30 wszystkie dowody osobiste wydawane są w budynku przy ul. Leszczyńskiego 20 - pokój nr 5. Od poniedziałku, 8 czerwca obsługa w sprawach związanych z dowodami osobistymi (złożenie wniosku i wydanie dowodu) realizowana będzie wyłącznie w Biurach Obsługi Mieszkańców, w których zostały złożone wnioski.
Lokalizacje Biur Obsługi Mieszkańców, w których wydawane będą dowody osobiste:
- BOM przy ul. Wieniawskiej 14, jeżeli wniosek został złożony w biurach przy ul. Wieniawskiej 14, ul. Pocztowej 1, ul. Żywnego 8, ul. Jagiełły 10, w budynku przy ul. Leszczyńskiego 20 oraz za pośrednictwem ePUAP,
- BOM przy ul. Szaserów 13-15, jeżeli wniosek został złożony w biurze przy ul. Szaserów 13-15,
- BOM przy ul. Kleeberga 12a, jeżeli wniosek został złożony w biurze przy ul. Kleeberga 12a,
- BOM przy ul. Filaretów 44, jeżeli wniosek został złożony w biurze przy ul. Filaretów 44.
W związku z przenoszeniem siedziby Wydziału Zdrowia i Profilaktyki w dniach 2-5 czerwca nie będzie prowadzona bezpośrednia obsługa interesantów tego Wydziału. Rekomendujemy w tym czasie załatwianie spraw drogą elektroniczną [email protected] lub za pośrednictwem operatora pocztowego. Istnieje również możliwość pozostawienia dokumentów w zamkniętych i opisanych kopertach w pojemnikach znajdujących się w poprzedniej lokalizacji przy ul. Leszczyńskiego 20 lub w nowej siedzibie przy ul. Spokojnej 2.
Kontakty do wydziałów i biur Urzędu mieszczących się przy ul. Spokojnej 2 (II piętro):
- Wydział Spraw Administracyjnych – sekretariat pok. 220, tel. 81 466 3500,
- Wydział Zdrowia i Profilaktyki – tel. 81 466 3400,
- Biuro Obsługi Inwestorów – sekretariat pok. 278, tel. 81 466 2543,
- Urząd Stanu Cywilnego – sekretariat pok. 262, tel. 81 466 1500,
- Biuro Miejskiego Rzecznika Konsumentów – sekretariat pok. 282, tel. 81 466 1600.
Numery telefonów do umawiania godzinowego interesantów na terenie Wydziału Spraw Administracyjnych przy ul. Spokojnej 2:
- Referat ewidencji ludności:
- sprawy związane z udostępnianiem danych osobowych - tel. 81 466 3566 - pokój nr 222,
- sprawy związane z nadaniem numeru PESEL - tel. 81 466 3562 - pokój nr 221,
- sprawy związane z poświadczaniem życia - tel. 81 466 3568 - pokój nr 224,
- sprawy związane z udostępnianiem numeru PESEL osoby zmarłej do notarialnego poświadczania aktu dziedziczenia: tel. 81 466 3568 - pokój nr 224.
Pozostałe sprawy, którymi zajmuje się referat realizowane są w BOMach.
- Referat zameldowań i wymeldowań decyzją administracyjną:
- tel. 81 466 3581 - pokój nr 232,
- tel. 81 466 3582 - pokój nr 235,
- tel. 81 466 3583 - pokój nr 233,
- tel. 81 466 3584 - pokój nr 238,
- tel. 81 466 3585 - pokój nr 231,
- tel. 81 466 3591 - pokój nr 234.
- Referat dowodów osobistych:
przyjmuje wszystkich interesantów na bieżąco bez umawiania godzinowego
- sprawy związane z udostępnianiem danych z Rejestru Dowodów Osobistych - tel. 81 466 3520 - pokój nr 238,
- inne sprawy tel. 81 466 3526 - pokój 239.
Do piątku (05.06.2020r.) do godziny 13.30 wszystkie dowody osobiste wydawane są w budynku przy ul. Leszczyńskiego 20 - pokój nr 5
Od poniedziałku (8.06.2020r.) obsługa w sprawach związanych z dowodami osobistymi (złożenie wniosku i wydanie dowodu) realizowana jest wyłącznie w BOMach.
Lokalizacje BOM-ów, w których wydawane są dowody osobiste:
- w BOMie przy ul. Wieniawskiej 14 - jeżeli wniosek został złożony w tym BOMie, w BOMie przy ul. Pocztowej 1, w BOMie przy ul. Żywnego 8, w BOMie przy ul. Jagiełły 10, w budynku przy ul. Leszczyskiego 20 oraz za pośrednictwem ePUAP,
- w BOMie przy ul. Szaserów 13-15 - jeżeli wniosek został złożony w tym BOMie,
- w BOMie przy ul. Kleeberga 12a - jeżeli wniosek został złożony w tym BOMie,
- w BOMie przy ul. Filaretów 44 - jeżeli wniosek został złożony w tym BOMie.
- Referat informacji i obsługi przedsiębiorców:
przyjmuje wszystkich interesantów na bieżąco bez umawiania godzinowego
- sala obsługi - pokój nr 253,
- tel. 81 466 3622 - infolinia,
- tel. 81 466 3613 - pokój nr 245,
- tel. 81 466 3616 - pokój nr 245,
- tel. 81 466 3621 - pokój nr 246,
- tel. 81 466 3632 - pokój nr 246.
- Referat ds. punktów sprzedaży napojów alkoholowych:
przyjmuje wszystkich interesantów na bieżąco bez umawiania godzinowego
- tel. 81 466 3663 - pokój nr 244,
- tel. 81 466 3664 - pokój nr 244,
- tel. 81 466 3651 - pokój nr 227.
*Źródło: lublin.eu
Komentarze