Pierwsze kasy pojawią się jeszcze w tym tygodniu w Lublinie. W sumie do końca lipca firma zainstaluje 100 kas w 43 sklepach w największych miastach w Polsce.
Dynamiczny rozwój naszych sklepów nie byłby możliwy bez inwestycji, w tym również tych, które dotyczą procesów związanych z automatyzacją sprzedaży oraz obsługi klientów. Wprowadzenie kas samoobsługowych nie tylko zwiększy komfort dokonywania zakupów
i zapewni oszczędność czasu, ale również będzie wsparciem dla pracowników Stokrotki w ich codziennej pracy. – podkreśla Łukasz Olszewski, dyrektor Działu Wsparcia i Rozwoju Stokrotka sp. z o.o.
Wszystkie kasy samoobsługowe wyróżnia nowoczesne, intuicyjne oprogramowanie, zapewniające klientom łatwość i szybkość użytkowania. Każda kasa posiada duży monitor obsługowy, wagę kontrolną czy miejsce na dodatkową torbę/torebkę. Początkowo będzie można dokonywać w nich płatności kartą, z czasem dojdą kolejne formy płatności. W razie potrzeby, przy ich obsłudze klienci będą mogli liczyć na pomoc pracowników sklepów.
Jesteśmy przekonani, że ta dodatkowa forma obsługi zwiększy komfort klientów i skróci czas dokonywania zakupów. Spodziewamy się, że docelowo z tego rozwiązania będzie korzystać co trzeci z klientów Stokrotki. Jesteśmy przygotowani na to, aby w następnych miesiącach instalować kasy samoobsługowe w kolejnych lokalizacjach. – dodaje Łukasz Olszewski.
*Artykuł partnera
Komentarze