Stawiamy na dynamiczny rozwój, doskonalimy się i zmieniamy, zgodnie z oczekiwaniami naszych klientów. Inwestujemy w nowe technologie, wprowadzamy kasy samoobsługowe, zmieniamy ustawienie w naszych sklepach tak, żeby nasi Klienci czuli się komfortowo, mogli zrobić zakupy intuicyjnie, szybko, kompleksowo i w atrakcyjnych cenach - podkreśla Krzysztof Trojanowski, dyrektor operacyjny, członek zarządu Stokrotka sp. z o.o.
W nowej odsłonie sklepów Stokrotka pojawi się koncepcja Shop in Shop stoiska Dajar
z rozbudowanym asortymentem produktów gospodarstwa domowego. Zmieni się także ekspozycja win na stoiskach alkoholowych. W celu zwiększenia intuicyjności i wygody robienia zakupów zmianie ulegnie rozmieszczenie niektórych kategorii produktów w sklepach.
W ramach prac modernizacyjnych swoich sklepów Stokrotka wymienia oświetlenie na lampy LED w celu zwiększenia efektywności energetycznej i ograniczenia wpływu na środowisko.
*Artykuł partnera
Komentarze