W ramach trwającej od 20 sierpnia kampanii – po dokonaniu zakupów za minimum 45 złotych – klienci otrzymują specjalne saszetki związane z bohaterami filmu. Zawierają one efektowne figurki „Runners” z wizerunkiem jednego z 30 bohaterów, a całość kolekcji uzupełniają kolorowe kubki z pluszowymi Minionkami.
Przekazanie dwóch milionów figurek, w ciągu zaledwie miesiąca, to najlepsze potwierdzenie, że zorganizowana przez nas akcja promocyjna po raz kolejny trafiła w gusta Klientów. W dzisiejszych czasach dobry pomysł to jednak zdecydowanie za mało. Kampanie lojalnościowe muszą nieść za sobą również konkretny przekaz, wskazywać wartości ważne zarówno dla nas jak i Klientów. Z tego powodu wszystkie figurki Runners wykonane zostały z tworzywa pochodzącego z recyclingu. W rezultacie przygotowane przez nas upominki nie tylko bawią, ale również uczą – mówi Mirosław Wawryszczuk, członek zarządu, dyrektor marketingu i sprzedaży Stokrotka sp. z o.o.
Dodatkowo, Klienci sieci w ramach akcji promocyjnej mogą wymieniać dystrybuowane wraz z figurkami znaczki na zakup – z 70% rabatem – unikatowych kubków z wizerunkiem Minionków z pluszowymi zabawkami.
Przygotowana przez sieć Stokrotka kampania trwa od 20 sierpnia do 4 listopada 2020 roku. Działania w puntach handlowych wspierane są przez spoty telewizyjne emitowane
w największych stacjach telewizyjnych: TVP1, TVP2, Polsat, TVN, TVN24, TVN 7 i Puls2 oraz kanałach tematycznych, m.in.: Cartoon Network i Disney Channel. Firma do komunikacji z klientami, wykorzystuje również materiały POS w sklepach, gazetki promocyjne, stronę internetową oraz współpracę z influencerami w mediach społecznościowych. Dodatkowo działania promocyjne są wspierane przez billboardy na terenie całej Polski.
Więcej szczegółów na: https://stokrotka.pl/oferta/akcje-promocyjne/minionki/
*Artykuł partnera
Komentarze