Reklama

Klienci Stokrotki odebrali już dwa miliony Minionków*

Wystarczył miesiąc, aby klienci Stokrotki odebrali dwa miliony wyjątkowych figurek „Runners”, przedstawiających bohaterów popularnego filmu „The Minions”. Gadżety dystrybuowane są w ramach najnowszej akcji lojalnościowej zorganizowanej przez wywodzącą się z Lublina, jedną z największych sieci handlowych w Polsce.
Klienci Stokrotki odebrali już dwa miliony Minionków*

W ramach trwającej od 20 sierpnia kampanii – po dokonaniu zakupów za minimum 45 złotych – klienci otrzymują specjalne saszetki związane z bohaterami filmu. Zawierają one efektowne figurki „Runners” z wizerunkiem jednego z 30 bohaterów, a całość kolekcji uzupełniają kolorowe kubki z pluszowymi Minionkami.

Przekazanie dwóch milionów figurek, w ciągu zaledwie miesiąca, to najlepsze potwierdzenie, że zorganizowana przez nas akcja promocyjna po raz kolejny trafiła w gusta Klientów. W dzisiejszych czasach dobry pomysł to jednak zdecydowanie za mało. Kampanie lojalnościowe muszą nieść za sobą również konkretny przekaz, wskazywać wartości ważne zarówno dla nas jak i Klientów. Z tego powodu wszystkie figurki Runners wykonane zostały z tworzywa pochodzącego z recyclingu. W rezultacie przygotowane przez nas upominki nie tylko bawią, ale również uczą – mówi Mirosław Wawryszczuk, członek zarządu, dyrektor marketingu i sprzedaży Stokrotka sp. z o.o.

Dodatkowo, Klienci sieci w ramach akcji promocyjnej mogą wymieniać dystrybuowane wraz z figurkami znaczki na zakup – z 70% rabatem – unikatowych kubków z wizerunkiem Minionków z pluszowymi zabawkami.

Przygotowana przez sieć Stokrotka kampania trwa od 20 sierpnia do 4 listopada 2020 roku. Działania w puntach handlowych wspierane są przez spoty telewizyjne emitowane
w największych stacjach telewizyjnych: TVP1, TVP2, Polsat, TVN, TVN24, TVN 7 i Puls2 oraz kanałach tematycznych, m.in.: Cartoon Network i Disney Channel. Firma do komunikacji z klientami, wykorzystuje również materiały POS w sklepach, gazetki promocyjne, stronę internetową oraz współpracę z influencerami w mediach społecznościowych. Dodatkowo działania promocyjne są wspierane przez billboardy na terenie całej Polski.

Więcej szczegółów na: https://stokrotka.pl/oferta/akcje-promocyjne/minionki/

 

*Artykuł partnera


Podziel się
Oceń

Komentarze

Ostatnie komentarze
Autor komentarza: JustynaTreść komentarza: A po co nam nowe końcówki jak na mieście i tak większość tej samej trasy pokonują stadami a później dłuugo,dłuugo nic.Odechciewa się korzystać z takiej komunikacji.Data dodania komentarza: 21.12.2021, 09:11Źródło komentarza: Miasto zbudowało nowe węzły przesiadkoweAutor komentarza: RadekTreść komentarza: Brakowało Pana Kozłowskiego na wizji, myślałem, że poszedł już gdzieś dalej :D Szkoda, że rozmowa taka o PO jak zwykle nie wie co robi i mówi pod publiczke Data dodania komentarza: 19.11.2021, 09:08Źródło komentarza: Kontrapunkt: Marta Wcisło Klub Parlamentarny Koalicja ObywatelskaAutor komentarza: Kaśka Treść komentarza: My na integracji byliśmy w Wielkopolsce i lataliśmy w tunelu aerodynamicznym. A potem w hotelu zrobiliśmy sobie imprezę, aż się zdziwiłam, że frekwencja na wyjeździe była wysoka. Data dodania komentarza: 26.10.2021, 11:26Źródło komentarza: Jak wybrać lokalizację na wyjazd integracyjny?Autor komentarza: Przeciw bandytom !Treść komentarza: Na razie to lubelski Sanepid robi bandyckie i nielegalne ataki na lokale gastronomiczne w Lublinie ! Jak wczoraj o 12 w nocy na deptaku !!! Data dodania komentarza: 16.10.2021, 14:02Źródło komentarza: Przerwijmy łańcuch zakażeń wirusem SARS-CoV-2!Autor komentarza: DawidTreść komentarza: Proszę osoby poszkodowane w wypadku lub ich rodziny o kontakt, przekażę istotne informacje w sprawie. Dawid Petrus tel.579925890 Data dodania komentarza: 27.09.2021, 19:23Źródło komentarza: Wypadek z udziałem trzech osobówek i ciągnika rolniczegoAutor komentarza: LokiTreść komentarza: Radni pis będą nas uczyć moralności.Data dodania komentarza: 27.09.2021, 16:58Źródło komentarza: Radna PiS z Kraśnika obawia się o swoje życie
Reklama
Reklamajak rozmawiać ze sztuczną inteligencją
Reklama