Contact Center jako platforma komunikacji pomiędzy Urzędem a mieszkańcami, umożliwi kontakt taką metodą, jaka będzie dla klienta w danej chwili najbardziej wygodna i dostosowana do jego potrzeb oraz możliwości. Platforma pozwoli na kontakt z Urzędem przy użyciu rożnych kanałów, takich jak: połączenia telefoniczne, wiadomości e-mail, zgłoszenia z aplikacji mobilnej, sms, fax, chat. Rozwiązanie to stanowi odpowiedź na zapotrzebowanie mieszkańców w zakresie e-usług i stworzenie standardów w zarządzaniu relacją na linii miasto – mieszkańcy.
Ogłoszone postępowanie dotyczy dostosowania obecnie funkcjonującego środowiska telekomunikacyjnego w Urzędzie oraz uruchomienie e-usługi Contact Center. System ten będzie służył do scentralizowanej obsługi mieszkańca w zakresie informacyjnym przy zachowaniu prawa do prywatności, ochrony i bezpieczeństwa danych. Funkcjonowanie systemu Contact Center znacząco poprawi sytuację m.in. osób z niepełnosprawnościami i starszych, dla których dotarcie do Urzędu może stwarzać trudności. Nowe funkcjonalności przyczynią się także do zmniejszenia barier, których doświadczają różne grupy społeczne w swobodnym dostępnie do dóbr, usług, informacji i infrastruktury.
Zamówienie jest elementem dużego miejskiego projektu informatycznego „Budowa i rozbudowa e-usług w Gminie Lublin”, którego podstawowym założeniem jest uporządkowanie zakresu danych informatycznych w Urzędzie oraz udostępnienie go szerokiej grupie odbiorców. Projekt jest współfinansowany przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Lubelskiego na lata 2014–2020.
Termin składania ofert w postępowaniu przetargowym upływa 30 października. Wyłoniony wykonawca będzie miał czas na wdrożenie nowych rozwiązań do końca października 2021 roku.
*Źródło: lublin.eu
Komentarze