Reklama

Contact Center – wyższy standard w komunikacji z klientami Urzędu*

W przyszłym roku w Urzędzie Miasta Lublin zostanie wdrożony system telekomunikacyjny Contact Center, mający na celu uruchomienie e-usługi do kontaktu i zarządzania relacjami z klientami Urzędu. Miasto właśnie ogłosiło przetarg na przygotowanie nowych rozwiązań.
Contact Center – wyższy standard w komunikacji z klientami Urzędu*

Contact Center jako platforma komunikacji pomiędzy Urzędem a mieszkańcami, umożliwi kontakt taką metodą, jaka będzie dla klienta w danej chwili najbardziej wygodna i dostosowana do jego potrzeb oraz możliwości. Platforma pozwoli na kontakt z Urzędem przy użyciu rożnych kanałów, takich jak: połączenia telefoniczne, wiadomości e-mail, zgłoszenia z aplikacji mobilnej, sms, fax, chat. Rozwiązanie to stanowi odpowiedź na zapotrzebowanie mieszkańców w zakresie e-usług i stworzenie standardów w zarządzaniu relacją na linii miasto – mieszkańcy.

Ogłoszone postępowanie dotyczy dostosowania obecnie funkcjonującego środowiska telekomunikacyjnego w Urzędzie oraz uruchomienie e-usługi Contact Center. System ten będzie służył do scentralizowanej obsługi mieszkańca w zakresie informacyjnym przy zachowaniu prawa do prywatności, ochrony i bezpieczeństwa danych. Funkcjonowanie systemu Contact Center znacząco poprawi sytuację m.in. osób z niepełnosprawnościami i starszych, dla których dotarcie do Urzędu może stwarzać trudności. Nowe funkcjonalności przyczynią się także do zmniejszenia barier, których doświadczają różne grupy społeczne w swobodnym dostępnie do dóbr, usług, informacji i infrastruktury.

Zamówienie jest elementem dużego miejskiego projektu informatycznego „Budowa i rozbudowa e-usług w Gminie Lublin”, którego podstawowym założeniem jest uporządkowanie zakresu danych informatycznych w Urzędzie oraz udostępnienie go szerokiej grupie odbiorców. Projekt jest współfinansowany przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Lubelskiego na lata 2014–2020.

Termin składania ofert w postępowaniu przetargowym upływa 30 października. Wyłoniony wykonawca będzie miał czas na wdrożenie nowych rozwiązań do końca października 2021 roku.

 

*Źródło: lublin.eu


Podziel się
Oceń

Komentarze

Ostatnie komentarze
Autor komentarza: JustynaTreść komentarza: A po co nam nowe końcówki jak na mieście i tak większość tej samej trasy pokonują stadami a później dłuugo,dłuugo nic.Odechciewa się korzystać z takiej komunikacji.Data dodania komentarza: 21.12.2021, 09:11Źródło komentarza: Miasto zbudowało nowe węzły przesiadkoweAutor komentarza: RadekTreść komentarza: Brakowało Pana Kozłowskiego na wizji, myślałem, że poszedł już gdzieś dalej :D Szkoda, że rozmowa taka o PO jak zwykle nie wie co robi i mówi pod publiczke Data dodania komentarza: 19.11.2021, 09:08Źródło komentarza: Kontrapunkt: Marta Wcisło Klub Parlamentarny Koalicja ObywatelskaAutor komentarza: Kaśka Treść komentarza: My na integracji byliśmy w Wielkopolsce i lataliśmy w tunelu aerodynamicznym. A potem w hotelu zrobiliśmy sobie imprezę, aż się zdziwiłam, że frekwencja na wyjeździe była wysoka. Data dodania komentarza: 26.10.2021, 11:26Źródło komentarza: Jak wybrać lokalizację na wyjazd integracyjny?Autor komentarza: Przeciw bandytom !Treść komentarza: Na razie to lubelski Sanepid robi bandyckie i nielegalne ataki na lokale gastronomiczne w Lublinie ! Jak wczoraj o 12 w nocy na deptaku !!! Data dodania komentarza: 16.10.2021, 14:02Źródło komentarza: Przerwijmy łańcuch zakażeń wirusem SARS-CoV-2!Autor komentarza: DawidTreść komentarza: Proszę osoby poszkodowane w wypadku lub ich rodziny o kontakt, przekażę istotne informacje w sprawie. Dawid Petrus tel.579925890 Data dodania komentarza: 27.09.2021, 19:23Źródło komentarza: Wypadek z udziałem trzech osobówek i ciągnika rolniczegoAutor komentarza: LokiTreść komentarza: Radni pis będą nas uczyć moralności.Data dodania komentarza: 27.09.2021, 16:58Źródło komentarza: Radna PiS z Kraśnika obawia się o swoje życie
Reklama
Reklamadogadać się w małżeństwie
Reklama