– Warsztaty są doskonałą okazją do zdobycia nowych umiejętności w zakresie prowadzenia firmy w sieci. W czasie pandemii na nowo doceniliśmy, jak duży potencjał tkwi w skutecznym zarządzaniu online. Mam nadzieję, że przygotowane szkolenia pomogą lubelskim przedsiębiorcom w budowaniu ich marki w internecie, co przełoży się na efektywne wyniki prowadzonych przez nich działalności – mówi Artur Szymczyk, Zastępca Prezydent Miasta Lublin ds. Inwestycji i Rozwoju.
Rejestracji można dokonać pod linkiem do 29 listopada. Szkolenia poprowadzi Aleksander Kaim - specjalista z zakresu marketingu sieciowego. Każdego dnia odbędą się niezależne, pięciogodzinne kursy o zróżnicowanej tematyce:
- 1 grudnia (godz. 15.00-20.00) – Budowanie wizerunku marki w Internecie – pozycjonowanie oraz narzędzia PR (w tym oferta sponsoringowa, narzędzia do tworzenia prezentacji MS PowerPoint, podstawowe informacje o WordPressie),
- 2 grudnia (godz. 15.00-20.00) – Komunikacja XXI wieku – media społecznościowe (przegląd dostępnych w internecie wybranych mediów społecznościowych wraz z omówieniem ich funkcjonalności),
- 3 grudnia (godz. 15.00-20.00) – Mój biznes w sieci – dla przedsiębiorców zaczynających aktywności w internecie (wyszukiwanie treści, sieć kontaktów, skrzynka e-mail, płatności internetowe, fake news, trolling).
Pierwsza edycja szkoleń online odbyła się w maju i dotyczyła tematyki komunikacji kryzysowej, działań public relations oraz aktywności w social mediach podczas i po pandemii COVID-19.
Przypominamy, że w ramach trwającego do niedzieli (22 listopada), Światowego Tygodnia Przedsiębiorczości, można jeszcze skorzystać z bezpłatnych szkoleń i warsztatów z zakresu zakładania i rozwijania własnej działalności gospodarczej, budowania sieci kontaktów, a także rozwoju firmy w dobie panującej pandemii. Tegoroczna edycja wydarzenia odbywa się pod hasłem „Nowa Normalność”. Wydarzenie zostało zorganizowane m.in. we współpracy Miasta Lublin z przedstawicielami lubelskiego biznesu. Cały czas obowiązuje również Lubelski Pakiet Wsparcia dla Lokalnych Przedsiębiorców i Organizacji Pozarządowych, który ma na celu wsparcie działalności lubelskiego biznesu i organizacji społecznych dotkniętych skutkami stanu epidemii. Poza tym pomoc firmom udzielana jest również w postaci działań miękkich, takich jak szkolenia, wsparcie przedsiębiorców w zakresie przenoszenia działalności do sieci (zakładanie sklepów internetowych, marketing online, obecność w sieci) czy promocja np. cykle #LublinKreatywny oraz Przetrwać i wspomóc - strategia lubelskich firm.
*Źródło: lublin.eu
Komentarze