Wśród uwag wniesionych przez magistrat jest propozycja utworzenia tak zwanych węzłów przesiadkowych. Jeden miałby powstać w starej dzielnicy miasta przy ul. Jagiellońskiej, drugi natomiast w Krasniku fabrycznym, przy ul. Mickiewicza. Za tym idzie kolejna zmiana, czyli zakaz zatrzymywania sie przewoźników powiatowych na miejskich przystankach. Jak czytamy w stanowisku, które na ten temat wydał Urząd Miasta:
"To, że wszystkie kursy powiatowe przebiegają przez Miasto Kraśnik, nie jest najwłaściwszym rozwiązaniem komunikacyjnym. "
Co to może oznaczać dla podróżujących? W praktyce oznacza to, że pasażerowie busów mogliby wsiadać i wysiadać jedynie w tych dwóch wyznaczonych miejscach. Teraz wsiadają i wysiadają na dowolnym przystanku w mieście. Dzięki temu mogą jeżdźić na jednym bilecie.
Powiat stoi na stanowisku, że jest to preferowanie jednego z przewoźników, w tym przypadku MPK.
Komentarze