Klienci Stokrotki Online mogą dokonywać zakupów codziennie, przez całą dobę, na stronie internetowej: www.sklep.stokrotka.pl. Zakupy można odebrać osobiście w wybranych sklepach lub skorzystać z dowozu. Dostawy realizowane są od poniedziałku do soboty już do 3 godzin od złożenia zamówienia. Klient może również wybrać dogodny dla siebie czas dostawy. Warto zaznaczyć, że przy zakupach powyżej 100 zł, koszt dostawy to tylko 1 zł. Zamówienia przygotowywane są przez pracowników sklepów, żeby mieć pełną kontrolę nad całym procesem, a także jakością dostarczanych produktów.
W asortymencie sklepu znajduje się ponad 3000 produktów i jest on cały czas poszerzany. W najbliższym czasie Stokrotka Online planuje rozszerzyć go o produkty regionalne.
- Rozwijamy ten segment kanału nowoczesnej sprzedaży, bo jest on wygodny i bezpieczny dla klientów. Oczywiście na rozwój tej formy dystrybucji niebagatelny wpływ miała pandemia. Zaczęliśmy w kwietniu z usługą odbioru zakupów w wybranym sklepie, kolejnym krokiem było uruchomienie dostaw do domów naszych klientów. Jesteśmy zainteresowani dalszym rozwojem naszego e-sklepu – mówi Konrad Majkowski, Menadżer ds. komunikacji i PR Stokrotki.
Za zakupy klient płaci podczas składania zamówienia. Płatności można dokonywać kartą płatniczą, przelewem lub BLIKiem.
Poza Lublinem i Białymstokiem, Stokrotka uruchomiła usługę zakupów on-line z dostawą do domów klientów w Bielsku Białej, Bydgoszczy, Kaliszu, Kielcach, Łomży, Olsztynie, Siedlcach, Słupsku, Szczecinie, Gliwicach, Gorzowie Wielkopolskim, Legnicy, Opolu, Rybniku i Toruniu.
*Artykuł partnera
Komentarze