Perła Feel The Beat, bo o nim mowa, to projekt w całości skoncentrowany na tworzeniu i wpieraniu ambitnych projektów muzycznych, którym trudno przedostać się do szeroko rozumianego mainstreamu oraz praca na rzecz pokazania utalentowanych artystów szerokiemu gronu słuchaczy.
„Nasze plany zakładają tworzenie unikalnego kontentu muzycznego, tj. niecodzienne aranżacje utworów znanych muzyków młodego pokolenia, czy też wirtualne koncerty, w których różne gatunki sztuki mieszają się, dostarczając nowych doznań”, mówi Wiktoria Krasina, Project Manager Perła Feel The Beat.
„To również wsparcie w realizacji teledysków artystów, których szczególnie cenimy i z którymi, jako marka się identyfikujemy. Tak właśnie powstał klip do utworu „Artysta z ASP”, pochodzącego z Lublina duetu Kacperczyk”, dodaje.
„Artysta z ASP”, którego zwariowana akcja dzieje się w pociągu, zawiózł duet Kacperczyk do ponad miliona odsłon na YouTube i pędzi dalej. Trzymamy kciuki za dalsze sukcesy młodych muzyków i obiecujemy, że to dopiero początek naszych projektów. Już niebawem kolejne inicjatywy muzyczne marki Perła w ramach Perła Feel The Beat do obserwowania na naszym profilu na Instagramie @browarperla i @perlafeelthebeat.
Komentarze